Just Embrace It & Make the Best of It...




Fortfarande Samma Status...
( !! Suck AB !! )

Så Jag Fortsätter med mitt Vilande ! 


***


Det är ju Lika bra att göra det Bästa av Situationen...

...Har Flyttat Sängen ( Kuddar & Täcken ) till Soffan !
Inte Dumt Alls !!


***


Så nu Ligger Vi här i Soffan, bland Mjuka Kuddar & Täcken, & Myser JÄRNET !!
Mi Lajki a Hole Loti

För att Maximera Mys Faktorn...
...så Plöjer Vi även Mängder av Nya Filmer !!
 


***


Helt Plötsligt känns Allt Mycket Bättre !

Tänk va en Kelig Princess, Soffa, Täcken, Kuddar
&
Massa Nya Filmer
 kan Göra !!

***

Allt som Fattas nu är Lillis...

...Saknar Dig Massor...



***


Igår kom Min Älskade Mami & Överraskade Mig !!

- " Jag har Handlat lite Gottis till Min Lilla Sjukling

Naaaaaaaw....Min Mami är BÄST !


Nu ska Jag Bl.a. göra en Ab Fab Macka av Mitt Gottis :

Ny Bakad Fralla m. Vällagrad Ost, Parma & Ruccola !
Yum-O AB


***


Sen blir det Mer Movies & Kel i Soffan !

Peace !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback