Totally Exhausted...but La-la-land is Around the Corner !




Nu är Jag sååå Trött !!

**

Har vart & Handlat...Sikken Pärs Asså!!

Har ju knappt vart utanför Dörren på 2 veckor!
 *PHEW AB*

Men det var Härligt att Känna Solens Strålar Kinderna !


**


Sen åt Jag en Välförtjänt Skål m. Fil & Bär & Flingor !
Det var Mumma det !

**

Sen Diskade Jag...

**

...Nu Sitter Jag & Zappar mellan Paolo & Gordon !

**


Jag är Nu Totalt FINITO i Både Kropp & Skalle !

Tog nog Ut Mig lite Väääl Mycket idag !?
Känner att Slöa just Nu är:
 A & O & 7th Heaven  !!


********


Håller Nu på att Planera en Ny Middag m. Girlzen...
...kommer bli Mumma AB !

**

Planerar Även en Ny Tradition som Jag & Bruttorna ska Starta !!
You're Gonna Freakin LOVE It !!!


********


I Helgen ska det vara Kalas...

...får se om Jag Får vara med & Fira Min Älskade "Lilla Pluttas" !?

Time Will Tell I Guess....

**

Om Jag Inte är med...

"W" & "E"

Jag Saknar Er Något OERHÖRT Mycket
&
Jag Älskar Er Mer än Ord kan Någonsin kan Beskriva !


********


Näe dax att fortsätta Slöa...

-" För Det är Jag Värd "

;o)


Peace !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback