Beautiful Words from the Beautiful "Miss A"





Sötaste Söta "Miss A"
 


Tusen Tack för Alla Underbara Ord & Alla Fina Komplimanger...
...Blir Alldeles Tok Varm i Hjärte-Roten Min !


http://annieakerberg.blogg.se/


Du får Inte Skriva så Fint & Snällt...

...för Nu sitter Jag ju Här...
...Alldeles Galet Rörd  & Snyftar Järnet  !!


Mitt Hjärta är Varmare än Varmast...

* Kärlek *



Tack Igen Sötis !

MOAH
;o¤


*****


Självklart blir det en Ny Middag...
...Snart...
...Mycket MYCKET Snart  !!!

Sitter Redan & jobbar på en Ny Meny ! 
;o)

Åååhhh...Längtar Redan !!


*****


Synd att Jag är Fröken Sjuuuker...

...annars hade Jag oxå fått Goda Pankisar i Maggen Min !


Men...


...Ni får Äta Några Pankisar åt Mig med Ikväll !


Jag vill ha Glass & ChokladMina Tack !

;o)


*****


Hälsa Alla & ha en Super Mysig Kväll !

( ge Min Lillis en STOR Puss )

Vi ses Snart !





Peace !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback