Doing as I'm Told = Rest & More Rest...* Fingers Crossed *




Varför ???
VARFÖÖÖÖÖÖR ?????

****

Jag LOVAR Dig, Hjärtat Mitt, att :

 1oo% Vila
&
1oo% Kämpande

är ALLT Jag ska ägna Mig åt !

****

Jag ÄR Cameron Diaz i "The Holiday" i Vanliga fall...
...men Inte Nu...
...för när Något Jag Längtat såååå Oerhört & Extremt Mycket Efter blir Lidande...
...då Rasar Till&med Min Fasad !!

****

Alla Husmors-Knep ska Testas!!
All Energi Jag har ska gå åt  till att Vila & bli Frisk !

Jag bara Vägrar låta Vår Plan bli Förstörd, Jag VÄGRAR !!!

****


Hör av Mig om Status imorgon !
* Fingers Crossed *

Allt som Går att Hållas Hålls !!
D.v.s: Tummar, Tår, Fingrar...

...You Name It, I Hold It !!

****

Dax att göra som Jag Lovat :
!! VILA !!



Peace !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback