Fabulous Summer Nights




Vilken Extremt Fullbokad...
Men ACK Så Underbar & Sol-Fylld Helg Jag har haft !!

S.O.M.M.A.R
=
Bokstäverna som Sammanfattar Min Helg !

Ljuvlig Sol & Sommar Njutning...
...Själaro & Harmoni...
....Härliga Möten m. Härliga Personer...
...Kärlek & Vänskap...
...Älskade...
...B
åde Nära & Kära...

**

Såå Mycket har skett !!

Är Oooooootaliga Fantastiskt
Underbart
Vackra & Privata Bilder Rikare !

**

 
Berättar Ev. Lite Kortfattat om...Vissa Saker...Senare !?


****

Imorgon får Jag Äntligen Krama om & Pussa på 
Min Älskade Prins !

Imorgon ska vi Önska Honom ett ENORMT Stort 
GRATTIS på 1-års Dagen !

**

Redan 1 år !!

Fyyy va Fort tiden går !!!


**

I Morgon kommer Tant E med
Pussar, Kramar, Gottis & Paket !
 

****


Nu ska Jag Försöka bli Trött !?


Blir väl Lika Lyckat som Alltid
=
 Inte Alls !!


Mycket Snurrar i Mitt Vackra Huvud Just Nu...
...Men Jag Gillar det...
...Både Tankarna & Mitt Vackra Huvud !


****

Peace !








Kommentarer
Postat av: Tessan

Va härligt du verkar haft det.



Såg att du ville käka kräftor sista helgen i månaden.

Kan vi verkligen se som nära nog bokat. Har inte något schema då men ja tror ja kommer va ledig.



Blivit så jäkla mycke jobb senaste tiden å sen har ja bara velat ta de lugnt me familjen så ute på gården har man inte varit mycke. Funtade lite på hur du hade de för ett tag sen faktiskt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback