Doppare Dagen 2oo9 är Äntligen kommen




God Jul på Er Allihopa !

Äntligen är det Jul !!


*****

Som ni märker på tiden/klockan så har Jag fortfarande Insomnia !
3 dagar i sträck utan Sömn & med Massor att göra & Fixa
Ni fattar inte va Jag har Slitit !!

*

Nu har jag en 5min Paus, sen Måste Jag fixa allt...
...i Matväg, Packa, Slå in Paket, bestämma Outfit...

Att Jag är Buissey är en GROV Underdrift !!
Hur ska detta Sluta ??

*

Jag kommer bergis Däcka Innan Kalle Anka !!
Näe, det får bara Inte ske !!

Tror snarare att det blir som det Alltid blir, dvs: 
Jag är/blir så Övertrött att Jag blir Pigg !
Hoppas på det !


*****


Denna Jul kommer bli Ljuvlig...
( både för Smak-Lökarna & Hjärtat )
...för Mina Älskade Kidz är här !!
!!! Yeeeeeeeeeeey !!!

Nu ska bara Jag Njuta 5oo% av denna Jul !
Njuta av Min Älskade Familj & bara ha det Oförskämt Bra !


*****


Näe hörrenini, Plikten Kallar...


Mega Stora & Varma God Jul-Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback