Fabulous Road Trip - SaltåKvarn - BBQ Party - Movie Night with the Girls - Dinner Party




Vilken UNDERBAR Dag Vi har haft !!!


Åkte vid Lunch ut till Järna...

Åkte & kollade in vart Diverse Bekanta Bor / Bygger Nytt !
Snacka om att det Byggs För Fullt !!!
Järna har blivit Såååå STORT & Galet mycket Hus växer Fram !


Sen stannade vi på Saltåkvarn !
Så Jäkla...Coolt !

ALLT är Nybakat, Ekologiskt, Närproduserat & GOTT !!
Sånt Gillar Jag SKARPT !

Visst, det är Lite Dyrare, men det är det Värt !


Vi Åt & Drack :

Grovt Bröd m. Skinka & Brie
( Nu Snackar vi SKINKA i Världsklass & en Brie som Heter Duga )

 Härliga Frukt Juicer

Choklad Maräng Tårta
Mami älskade den...
...Men Jag som Hatar Vispad Grädde blev Tyvärr illamående Direkt !
Men 1 Tugga hann Jag ta...Alltid Något !



Innan vi åkte hem köpte Jag med Mig :

Sultan Russin
( Snacka om Über Goda & Färska / Mjuka Russin )

Solros Bröd
( Asså...Vilket Bröd...Ack Vilket Bröd )




!!! YUM-O !!!

********

Något som gör detta Café Maxat är att :
 Princess var Välkommen !!

Ingen sa något om att hon låg bredvid oss på Verandan !
Snarare Tvärt om !

Servitörerna serverade Luncher till Höger & Vänster...
...men Stannade Alltid & Klappade Princess !

Sånt är för Mig EXTREMT Uppskattat !



- Princess Myser i Solen -

********

Sen åkte vi till Bror...

...Vi Bokade in en BBQ-Kväll imorgon !

Ses så SJUKT Sällan så det kommer bli Jätte Kul !

********

Sen Väntar Jag Fin Besök !
Tjejerna kommer Hit & Vi ska ha Njutar-Kväll m. Film !

Ska Bli Super Mysigt !!!

*********

Lördag är det ju Dinner-Party som Gäller !

Jäklarns va Jag setat & Knåpat m. Menyn !!
Men nu är den Äntligen Klar !

Kommer bli Såååååå Gott !!

Vattnas i Munnen bara Jag tänker på't !

*********

Mycket på Helgens Agenda Alltså !

Nu ska Jag fortsätta Fixa m. Filmer till Imorrn !

*********



Peace !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback