Wanted : Summer & Sunshine



Är...

...Fundersam ?...Trött ?...

...Ähh !

Vill Bara Sova & Vakna upp till en Ny Dag !

*******

Hann med Lite Shopping...

Hittade en Simpel men Söt & Skön "Klänning" !

Tack Lillis & Eva, det var ju Ni som Bjöd på den !
& jag har Massa Cash kvar att Spendera !
;oD

Tack Igen Söta Ni !

*******

Nu vill Jag ha SOL Resten av Sommarn !!
Det här Suger ju !

Inte blir man Mindre Sol-Sugen av att titta på Soliga Foton...




Känns som det var År & Dar sen som Vi fick Sola !


" Inga kan Njuta som Viiiii "



" Att Sova på Filten = Wündebaaaaart "


Är ju Nästan Brun på Bilden !!


Näe Du Solen, nu Kommer Du tillbax...

Min Fina Färg Fösvinner Ju Snart !!!

Jag Vill dricka Min Frappe i Solen & Bara Pressa & Njuta !

*******

Hoppas Denna Sol Håller i Sig !!
Jag & Frugan har ju en Dejt imorrn & Vi vill ha SOOOOL !

*******

Nu tackar Jag & Princess för Idag !

Peace !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback