The Domestic Godess = Serious Cleaning = 8 hours of Hell !!



Fråga :
Hur vet man att Man VERKLIGEN gjort Nytta med "Projekt-Städ-Röjning" ???

Svar :
När man inte ens Orkar flytta Handen till Munnen för ett Cigg-Bloss !!!


Jag är TOTALT PAJ !!

F'ck va Jag har Röjt i Köket , Men Jäklar va Behövligt !

8 Timmar (!!!!) & är ännu inte Helt Klar !!

**********

Nu har Jag Kastat MÄNGDER med "SKRÄP" !

Och har Äntligen fått Nyfunnen Plats i Skåpen !

!! Sweeeeet !!

Så Jäkla Fräääächt med Svinto-Skurade & Rengjorda Skåp
& fick Massor av Plats för Nya Shopping Inköp !


Tar det Sista Imorrn för (som sagt) orkar Faan inte ens Röka min Cigg !!


Soffa, Bäbis & Film
är Allt Jag ska Ägna Kvällen åt !


Lö-Hö-Hö-Höööööövely AB !

***********

Passade igår på att köpa Nödvändiga Ingredienser för 
Nästa Kväll m. The Babes !
En Brunch & Buffé a lá Delux kommer Snart kunna Avnjutas !
Let Me Know & I'll start Cooking!
;o)

Lyx-Frukost-Gottis är oxå Inhandlat !
Inget Slår "Lång-Frulle" m. MIN Lillis, det är Njutning det !

***********

Pratade m. Wife'i igår, Saknar Henne JÄRNET !!

Hon Njuter Just nu ( åt oss Båda 2 ) av :

Frisk & Ren Norrlands-Luft
Tystnad & Lugn
osv. osv.


Bara Några dagar kvar, sen är hon Hemma igen !
!! Yeeeeey !!

Då är Skumpa & Kräftor & Njutar-Kväll Inbokad !
Kommer bli Ab Fab AB !

************

Näe nu Pallar Jag inte med ER Längre !

Dax att intaga...
( ett EXTREMT Välförtjänt )
...Vågrätt-läge i Soffan m. Film & en Kelig Princess !!


Peace !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback