a Fabulous Day with My Fabulous Girls & a Fabulous Lunch = an Absolutely Fabulous Day




Går dagen blev ju Minst Sagt HÅRD !
Jäklarns va Produktiv & Duktig Jag var !!
* STOR Klapp på Axeln till Mig Själv *

Det Bästa av allt är Hur GALET Mycket Mer Yta & Skåp Jag Fått !!
Känns som att Jag har fått ett Helt Nytt Kök

Nästan Lite som att bli Ny-Kär !
 Det är ju Såååå Rent & Fint & Lööövely !

! Mi Lajki a Hole Loti Lixom ! 
;o)

**********

Som Lön för att Vi vart sååå Duktiga...
( Mammsen Röjde Oxå Ordentligt i Sitt Kök )
...
Spenderade Vi denna Onsdag Lyxig : "Njuta-av-Livet " Anda !

Jösses vad Underbart Vi har haft det !
!! 100% Njutning !!

**********

Jag & Princess Startade Dagen med en Liten :

 "Mys-i-Solen-&-Lek-Stund"


- Vackrast i Världen -

**********

Sen Bar det av...
Vi åkte på en Härlig Road-Trip till Okänd Destination !!


- Sverige är Bra Vackert -


- Mina Älsklingar aka. Världens Snyggaste Tjejer - 


Road-Trippen
tog Oss till :

Strålande Solsken
Vackra Skärgårds Vyer
&
 en Über God Lunch




- Nu Snackar Vi Räkmacka-DeLux -


Sååå Jäkla God Macka !!!

Bäst av Allt : 
Ingen "Ren-Majjo" under Räkorna, som det Brukar vara...
 (Jag HATAR Majjo)
...Utan en "Röra" m. Dill & Rom & Annat Mums ! 

Jaa...
...så var det ju Typ 2 Hg Räkor på Oxå !!!

Lööööööööööövelyyyyy !

**********

Omgivningen gjorde inte saken Sämre Direkt !!
Fasiken va Vackert !

***********

Vi Lyckades Ändå...
( Trots Totalt Över-Mätta )
...Dela
på en Dessert oxå !


- Morots Kaka -

Den var God...
...MEN...
 ...I can Do Soooooo Mutch Better !!

**********

Hur som Haver...

...Dagen går inte att Beskriva som Annat än :
" Totally Ab Fab "

**********

Tack Mami, Jag älskar Dig !

**********

Nu Ligger Jag & Princess & Njuter Järnet i Soffan !

Kollar på Leila Lindholm...
...som ger Mig 50:11 Nya Idéer !!!

( Mitt Huvud är Redan Överfyllt av Recept & Idéer )


En Tjej Middag med :
 Mat / Buffé, Gottis, Vin i Mängder & Film är nu Nödvändigt !!!

Måste ju "Baka-Ur-Mig" Alla Recept i mitt Huvud ! 
( Tro Mig, Jag har MÄNGDER av Idéer, FÖR Många ) 

**********

Nu ska Jag Kela Järnet !


- Princess Leya I -
 - Vackraste Prinsessan i Världen -



Peace !

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback