2 BIG Bags of Stuff - The Domestic Godess is Back





Gårdagen på IKEA vart Jätte Lyckad !

Kom hem med hur mycket saker som helst !
2 STORA Kassar Fyllda med Saker !


- Det här fick Plats i den Ena Kassen -

Men Tyvärr så vart det Inga Muffinsplåtar
:o(
För dom va FÖR SMÅ !! 

Men fick ju tag på Massa annat så det gör inget !

*********

Nu kommer Problemet...

När Jag & Lillis i Lördags fixade Middagen så Insåg vi att :
!! Jag Har FÖR Mycket Saker !!

Öppnar jag ett skåp så Väller saker ut !

**********

Så för att få plats med alla Nya grejjer krävs en
MEGA Röjning AB !

Så idag är det Jag som Ordentligt:
Röjer, Kastar & Städar
!

Inte en enda Pinal som ej Används får vara Kvar !
All Skit ska Bort !

(o;  För då kan Jag ju Shoppa ÄNNU Mer  ;o)

**********

The Domestic Godess is Back
&
It's Time 4 some SERIOUS Cleaning !!


Peace !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback