Bourbon Vanilla, My Fabulous Brownie's & Goji






Söndag :



Dukade upp en Lyxig Frulle !
( Lyxig Söndags Brunch m. Alla tillbehör )

Tog 1 tugga & kände :
"Näe...vad är det som fattas ??? "


**

Så Jag Dukade Bort Min Överflödiga Frulle & Tog en Cigg...

...
Då kom Jag på vad som Saknades...
!!! Lillis Såklart !!!

Ingen Brunch utan Lilis, det gåt bara Inte !!


Måndag :

Idag har det ( som Vanligt ) vart Full Rulle !
( Invigde även Min Nya Sommar-Klänning, Love It !! )

Sen var det "Projekt-Renovera-Kök" som stod på Agendan !

Jag & Mami har åkt Länet Runt & letat efter Golv !

Vi köpte Aldrig något...
...Inget var Bra Nog...
...men Vi fick iaf lite Inspiration !

****

Sen åkte Vi runt lite & kollade på Allt Möjligt !

Hamnade ( Bl.a. ) i en Mat-Affär...
...Där hittade Jag Mitt Extremt Efterlängtande :

Bourbon Vanilla Powder



( Bourbon Vanilj = Världens Bästa Vanilj )



Så nu kan Jag Äntligen Baka Guda-Goda Bakverk !

****

Först på Tur att Testa Bourbon-Vaniljen
blir som Dessert till ett Dop !

Min Kusin & hennes Man har bott i Singapore i Några år !
( Han är Svensk, bara så Ni Vet *LOL* )

Dom har Även hunnit med att skaffa en Bebbe som nu ska Döpas !
( en Liten Tösamajja )


****

Dop-Dessert :

Tripple Chocolate Brownies
with
Pink Vanilla Marsmallow Frosting & Chocolate Monogram

****

Fler saker hittade Jag under Morgonen...


Jag Lyckas Alltid "Fastna" på Olika grejjer...
...Ni vet...
...sånt som man bara MÅSTE ha när Suget sätter igång !

!!!Nu har Jag hittat det !!!

"Goji "är ett av Världens Nyttigaste Bär !!
Det är bara att Frossa Järnet & Njuta !


 - Mitt Nya & Galet Nyttiga Abstinens-Godis -


Fler Goji-Påsar kommer Inhandlas, inom Mycket Snar Framtid !
( Min påse är Nämligen Slut )

Smak :

Lagom Söta Nyttigheter,
Inte lika Äckligt Sött som Russin
( Russin är ju som att tugga på Socker )

Jag Älskar dom små Goji'sarna !

****

Snurrade även runt & letade B-Day-Present till Prinsen !
Hittade tyvärr Inget...men Snart så !

****

Imorgon kommer Min Älskade Wife'ii Hem !
!! Yeeeeeeeyy !!


Dom har spenderat lite Tid i Norrland & Njutit av Frisk-Luft & annan Lyx !
Snacka om Ab Fab !


Gläds åt att Dom haft det Lungt & Skönt...
...Men...
...Jäklarns vad Jag har Saknat dom !!!

Bara en kort stund till...
...sen är dom tillbaka hos Mig igen !!

Can't Wait !

****

Nu är det Film-Tajm dax !

Peace !








Kommentarer
Postat av: Anonym

Helkväll med vad som helst låter underbart =D

2009-07-28 @ 16:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback