Good & Bad News - Distraction - Mission "Micro-&-Shopping" Done - Beloved Loved'ones




Försov Mig imorse !!!
Men lyckades ändå Hinna !


Åkte till Veterinären för Vaccination !


Väl där Upptäcktes ett "Blås-Ljud" i Hjärtat !!!
!!! PANIK AB !!!

Enligt Vet. är det ingen större Fara...
...men ska ändå vara Mycket Uppmärksam på hur Hon Beter sig !?

Om det Inte är Någon Fara, Varför vara sååå Uppmärksam ???

Pallar Inte...Det Finns Bara INTE !!



Nä...vill inte ens Tänka på Det...

Känner att Jag (vid Bara Tanken) håller på att Totalt Ramla ihop...
...Ner i den  Djupaste Gropen av Alla Gropar...
...Den man Aldrig tar sig upp ur ! 

Försvinner Princess, Mitt ALLT, så Försvinner även Jag...

********

Efter lite "uppmuntrande" ord från Dr'n
( som såg att Jag vart Lik-Blek )

så känndes det...som att jag iaf Inte Skulle Svimma !
Alltid något !?

********

Vi kunde iaf fortsätta m. våra Planer
=

Vi var på Jakt efter Ny Micro & annat Plock !


 Jag & Världens Bästa Mami har kört Runt Hela Stan !

Vi Hittade det Vi sökte, så "Thumbs Up" för Det !

********

Sen vart det Fika med Djupgående Samtal...
...Ingen kan som MIN Mamma Kan !!!


Min Mamma är....Fantastisk !!!


Hon har ett Hjärta Större än Någon annan
&
 Hon Älskar som bara en Mamma kan !





När ( eller snarare OM ) Jag får Barn så Hoppas Jag att :
 Jag Åtminstånde blir 20% lika Fantastisk som Hon, då Blir Allt Bra !


Ordet Mamma betyder för Mig :
Hjälte, Styrka, Tålamod & 300% Ovillkorlig Kärlek !


Jag är Så Lyckligt Lottad...
...tänk att denna Fantastiska Kvinna är MIN Mamma !!!

Att Kalla Mina Känslor till henne för "Kärlek" är en Underdrift, å det Grövsta...
 ...Hon är Mitt...Allt !

Älskar Dig Mammsen, Nu & för Alltid !


*********

Efter Vet. & Shopping körde Jag lite Pepp-Talk till Mig Själv...

...bestämde mig för att ta en Sväng till Min Wife'i !

Det är Jag Glad att Jag gjorde !
Finns Ingen som kan Distrahera Mig / Få Mig på Andra Tankar som Min Wife'i !



Hon är en Vän som Jag Värderar sååå Högt !

Äkta Vänskap Växer inte på Träd, Den ska Vårdas ÖMT !!

*********

Vi Planerade även en Lyxig-Njutar-Kväll !

MASSA god Mat & Kräftor & Plock & Skumpa & Vin & Moffa...
...en Kväll m. 100% NJUTNING !!

Kommer bli Ab Fab, det blir det Alltid när Vi har Lyx-Kvällar !
Längtar JÄRNET !!!

 

Du är Bäst Darling, Älskar Dig MASSOR !!


*********


Tyvärr så är Vackraste Prinsen är Fortfarande Sjuker
:o(

Får Hoppas att det Vänder snart !!

Tant E skickar Massa Telepatiska "Krya-På-Dig-Pussar"


*********


I morgon Planeras "Blåbärs-Plockning" i Skogen...
...Men det Beror ju Helt på vad Väder-Gudarna Säger !?

Het Sol = Ormar
Regn Slask = O-Mysigt
Varmt & Regnfritt = Lagom = Bäst

Fingers Crossed för "Lagom", för då Väntas Skogs-Picknick !

Finns det Nåt Mysigare/Godare än Skogs-Picknick ??
I det "Vilda" Smakar den Mest Simpla Smörgåsen HEAVEN !
Varför är det så ??

Hur-som-haver, Hoppas Vädret Blir Lagom !?

För isf är det Jag som Njuter av Skogs-Picknick 
Kvälls-Munchies i form av Blåbär m. Mjölk !

Fa-Ha-Ha-Haaaaabulous !!!


*********


Nu Vankar Mys-Pys-Kel & Skräckis !
;o)



Peace !








Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack snyggingar!

2009-07-14 @ 17:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback