The Absolutely Fabulous Girls Night In




Igår Förmiddags Agenda : 

!! Shopping !!

Jag & Min Älskade Mami spenderade Förmiddagen i Centrum !

Vi gjorde ganska Bra ifrån Oss Faktiskt !
Shopping-Utbudet i Denna Stad är ju Allt Annat än Roligt & Chict !

Men Bas-Garderoben kan man ( i Nödfall ) fylla på lite !
Och det gjorde Vi oxå !

Mami köpte bl.a. 2 Nya Capri
Osv. Osv.

Jag köpte bl.a. Väska, Topp, Klänning, Köksgrejjer
Osv. Osv.

Det var Bra Jobbat av Oss !


*********


Kvällens Agenda :

Jag Bjöd Mami på en B-Day-Dinner i Efterskott !
D.v.s :
En Hel-Kväll med en Dinner-De-Lux !

Sushi är Vår Favvo...
...Så Efter Shoppingen bar det av till Deli-Disken för lite Pin-Färsk-Lax !

Sen åkte Jag Hem & började Laga Mat
&
Förbereda
en Mys-Kväll som hette Duga !


*********


Min Duktiga Mami Cyklade Hit 
&
 När Hon kom så Skålade vi med en Välförtjänt Drink !


- HippHippHurra & Skål -


  Sen var det dax att Duka fram Middagen !

Jag Bjöd på :

Förrätt

Surimi Kimchi Sallad



Huvudrätt

Sushi Nori



Det var, Som Alltid, såååå GALET GOTT !
Vi Njöt verkligen JÄRNET !

Min Hemgjorda Sushi är Godare än ALL Annan Sushi Vi Någonsin Ätit !!!
!! Och vi har Ätit MASSOR av Sushi på MASSOR av Ställen !!


- MÅSTEN till Sushi = Wasabi, Gari & JapanskSoya - 

Så gillar Ni Sushi, så är det Min Ni ska Äta !
Vattnas i Munnen bara Jag tänker på hur Gott det var !

! MUMSFILLIBABBA AB !

***

Efter Middagen var det dax för en Birthday Suprice !

Dessert :

Rabarberkompott
med
Vanilj & Kardemumma Créme



Den är Sååå Sagolikt God !!

Bäst av Allt är att den är Helt Socker & Fett-fri !!!
!! Absolutely Fabulous !!


- Über Nöjd Jag & Njuter av Kvällen -

Undrar fortfarande vad Mami Önskade sig när Hon Blåste ut Ljuset !?
Men Nääeee...hon Vägrade Berätta !!

***

Efter Desserten var det dax för en Promenad m. Princess !
Skönt att få Röra på sig i den Friska Kvälls Luften !

***

Sen var det var dax för Movie-Night !!


- Mami & Princess Myser i Soffan -

Vi intog Varsinn Soffa m. Kudde & Filt...

...Och Dukade fram Ost-Brickan !


- Behöver Jag ens säga att Även Detta var Gott !? - 

Sen så Bara Njöt Vi av
 Gott Plock, Gott Vin, Gott Sällskap & "S.A.T.C the Movie



***

En Bättre & Mysigare Kväll kunde Vi Inte ha Önskat Oss !
Den var Totalt Fabulous !

Älskar Dig Mami !


*******

Nu ska Jag & Princess glo på Film !


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback