Spooning & Waiting for Tonight...




Inatt sov Jag...

 Men...

...När Jag vaknade Insåg Jag att det fortfarande Inte räckte !
Jag skulle behöva åka till Kliniken, bli Nedsövd & sova 1 vecka !!


Nu ligger Jag Sked med Min Princess & Längtar tills Klockan Slå "Säng-Dax" !


********


Imorse fick Jag Finaste MMS'et från Min Wife'i & Prinsen...
...blev Alldeles Rörd !

Tack för att Ni finns !

Älskar Er MASSOR !


********


Imorgon är det Vacc. på Södra Djursjukhus som gäller !
Dom ska även kolla hur allt ser ut efter Operationen !

Men Jag är Inte nervös Alls !
Hade något vart Fel så hade Jag märkt det, men hon är lika Latjo som Vanligt !


********


Måste oxå försöka Ragga hit Lillis på Fredag-Kväll !

Blir Nämligen sååå Mycket Mindre Stress då !
Bara att : Vakna, gå & Handla & sätta igång !

Får se vad hon Säger !?

Får Muta m. en Film-&-Mys-Pys-Kväll...
Har Nya Filmer som Måste ses !

! Fingers Crossed !


********


Nu ska Jag & Bäbis kolla på några Skräckisar !

Peace !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback