Welcome Home - a Night of Luxury & Pampering awaits us




Min Wife'i & Prinsen är Äntligen hemma igen !!!
!! Yeeeeey !!

Dom har vart borta i 2 Låååånga Veckor !
Jag har Saknat dom som *Piiiiiiiiiiip*


Prinsen hade köpt Present till Mig...
( Blir ju Alldeles Rörd )

 
- Prinsen vet då vad "Tant E" Gillar -

! Tack Snutte-Pluttas !




I Helgen blir det :

 Lyx & Bubbel & Kräftor & Mat & Film & Mys !

Lite "Quality-Wife'i-Time" & 100% Njutning är ju Aldrig Fel !!
Kommer bli AB FAB !

****

Imorrn Måste Jag ta en vända till Centrum & sen Mat-Affär'n !
Dryck & Mat till Helgen måste fixas !

Ska försöka Ragga med Min Wife'i till Centrum...
...får Muta med en Fika !
;o)

****

Måste visa Filmsnutten som Wife'i skickade till mig !

Sverige
ÄR Vackert ...

...Låååångt Norrut !



- Rudolf & Vänner, mitt i Vägen -

Visst är det Coolt,  Nästan Exotiskt !!


****

Näe, Nu ska Jag Diska lite...


Peace !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback