Check - Check - Check - Check & Check - Osv. Osv.




Vilken Skön Dag, Idag Var !!

Visst, Små-Kallt...
( Fast... Jag Fryser ju ALLTID )
 
...men Solen var ju riktigt Snäll & Visade sig vid Rätt Tidpunkt !
( när vi tog en Ute-Fika i Järna t.ex. )

******


Jag & Mami styrde kosan till Centrum !

Vi fixade Dop-Present till "Jullan"  !
Ett Jätte Sött Halsband m. Hänge i form av ett Rosa Hjärta !

! Super Girly & Super Sweet !


- The Babes of The J / K Clan -

Sen ska Jag ju köra lite Dessert-Catering oxå !
Kommer bli Så Bra såå !


**


Tyvärr så Döps hon den 8/8...
...Kan man välja ett Sämre Datum ???

Det är Nämligen Samma Datum som Min Prins Fyller 1 År !!!


******


Jag letade i Centrum efter 1års Present Prinsen...

Hittade Såååå Söta Kläder...
( Über Söta Outfits
som hade vart sååå Coola )
...men visste ju Självklart Inte vad han har för storlek !!!



- Lilla Prinsen Börjar bli Stora Killen -


Letade Leksaker...
...Men...
...men hittade inget tillräckligt Coolt !


**


MEN SEN...

...Sen stog " DEN " där !!!


Den "Sa" Sååå Mycket med sina Ögon :

-" Jag är Genom-Snäll & har ett Hjärta av Guld ! "


En Socker-Söt Kompis som Tröstar & Värmer !
Den ska Ta Hand Om Min Prins, när Han Behöver Den som Bäst !!

**

Mami tyckte oxå att den va Ab Fab !

Hon sa att :

-"Om Inte Prinsen Funnits, så hade du Köpt den Till Dig Själv !! "

Sååå Sant, Sååå Sant !

Dom Ögonen...Dom Underbara Ögonen !!
( "Den" sitter i Skrivande Stund & Tittar på Mig...Sötare än Socker )

Om Prinsen Ledsnar så tar Tant E  ( Mer än Gärna ) Över !

;o)

**

Hade Säkert vart både "Bättre & Roligare" med Kläder...
...MEN...
 ...Jag kunde bara Inte Lämna denna Über Söta Sak i Affären !


Så Den fick det Bli !


******


i Helgen väntar Lyx-Kväll m. Min Wife'ii !!

Kommer bli Totally Ab Fab, för det blir det Alltid !!


- I Love You My Darling -


Även om den Bara blir 10% lika Bra som Sist, så Väntar en :

" Tip-Topp-Lyx-&-Njutar-Kväll-i Topp-Klass-AB !! "




Ska fixa en liten Buffé m. bl.a :

Kräftor, Paj, Bröd & Dipp & Movie Time
!


" Quality-Wife'ii-Time "
=
  Längtar JÄRNET !!!



****


Fick Precis Besök...

...min Älskade Mr.M gjorde ett Spontant Apperance !!!

Det var FÖR länge sedan vi sågs !!!
( Mycket har Skett & Mycket ska Pratas om )



- Me & My Beloved Teddy Bear -

Vi bokade in en Övernattning...
...längtar Redan !!

!! Vi Älskar Dig !!


****


Snacka om en Produktiv Dag :

Dop-Present
* Check *

Dop-Outfit
* Check *

Present
* Check * 

Dessert

* Check *

1-års Present till Prinsen
* Check *

Påbörjat Inköp av Lyx-Kväll m. Wife'ii
* Check *

Sleep-Over at Mr. M's
* Check *


****

Nu ska Vi Sussa-Kudde !

Imorrn blir det Troligtvis :
Helg-Party-Planning & Fika m. Wife'ii


Peace !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback