The Queen of The Kitchen is Back !




Wow lite Sol !
Man Tackar, Man Tackar !

Synd att det inte kommer hålla i sig bara...

***********

Idag har det vart Full Rulle !

" The Queen of The Kitchen "
( That's Me )
Har kommit in i en Härlig Bak-Period !

Idag har Jag Bakat :

" Rabarber Rutor m. Vanilj & Kardemumma "

Dom vart Fab'olicious AB !!

***********

Min Kära Fru & Pluttas kom förbi lagom tills dom vara Klara
så det var Fika i Solen på Gräset !

Upptäckte att Jag fått ett Fan...
...Pluttas åt Upp ALLA 4 Rutor !!!

Det kallar Jag ett Bra Betyg !
Mi Lajki Aloti !

När Han blir lite Större så är det Han & Jag som
har Bak-Dagar & Fyller Frysarna !

***********

 Min Stackars Fru är Totalt Genom Förskyld
Stackars Älsklingen !

Massa Krya på Dig Kramar & Pussar från Oss !

***********

Efter Fikat drog vi till Affären & Handlade...
...tydligen var det Fler som Tänkte Samma Sak, stället va PACKAT !!!

Men vi tog Oss igenom den Pärsen !

Fick det vi Skulle ha + Massa Annat som gled ner...
...Som Vanligt !

**********

Jag inhandlade fler Bak-Grejjor, Så imorrn Fortsätter Jag Baka !

Biscotti & KärleksMums

Perfa till Midsommar !

**********

Nähe, dax att "Göra Kväll" tror Jag Minsann !


Peace !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback