Full Fart med Party i Sikte !






Idag har det vart full fart med Möten Hit & Dit
& imorgon är det samma visa igen !

Kommer va rätt Död imorgon Kväll...
eller förresten....
Jag tror Alltid att jag kommer va Död, men så blir jag
helt Överpigg istället & min Insomnia sätter in !

Insomnia = No Fun
Vaken i en Totalt Öde Stad !

Värst är det mellan 3-6 för då känns det som om
Hela Jordens befolkning försvunnit, det är knäpptyst & Totalt Öde !
Nästan lite Spöklikt !

Jaja, bara att hoppas att det Inte blir så !



************************************************************



Har setat & tänkt på att Min Lilla Lillis fyller år snart !

Har tänkt Typ :
 -" Ååhhh va kul me lite fest "

Har lixom (som vanligt) typ Förträngt  att även Jag fyller år !!

Oh No, Ångest !
Är ju faan Pensionär Snart, va är det att Fira ?


Men så tänker Jag :

-"Faan, Fest är ju bäst "
-" Då kan man bli Full & Förtränga hur Gammal man Faktiskt är "

Så det kanske ska Festas till lite ändå !?

Va tycker ni ?
Hahaha, Dum Fråga !

Shit, fyller till&med på en Lördag !!
Cést Perféct !

Då vet ni det People

!!! Fest på Intåg !!!


***********************************************************


Är det Vår i Luften eller Är Det Vår i Luften ???



Det ÄR Vår i Luften !

Vilket Fantastiskt Väder vi har !!
Åh Solen....Såååååå Skönt !

Vill inte Jinxa något, men visst börjar man tänka på Våren !
Men det Törs man ju knappt Tänka...
för då kommer det ett Snöoväder & Förstör Allt som har med Vår att göra !

Men jag tänker Våååår...
...lite Tyst & Försiktigt bara
 ;o)

"Snart" är det dax för
Vin & Grillning & allt annat Underbart !
Can't Wait !

Tycker vi ska tjuvstarta lite med Vin & Filtar
så fort Graderna stiger till 10-15 +
eller hur Miss L !
;o)


*********************************************************



En annan sak....

Är det nån som lyckats Undgå Grönans Nya Attraktion ???

I Sommar SKA jag dit !
Var helt Galet många år sen jag va där !

Men i år då Jäklar !
För jag bara MÅSTE åka :

"INSANE"

Grönans Nya Berg-&-Dal-Bana !!!


!!! Världens Längsta och Högsta Bana av sitt slag !!!

Premiär den 25 April !


( Och JAAAAA Jag vet att Arkitekten har gjort bilden på Data!!!! )

Denna galna kreation går under namnet :
"INSANE"
och kommer att bjuda på en Helt Galen Åktur !

Under 75 sek kommer man att sitta i Vagnar som är placerade
Rygg mot RyggBåda sidor om Rälsen !

Man åker Sakta upp för Backen...

...När man kommer fram till Stupet...

...så börjar Vagnen ROTERA (!!!) beroende på passagerarnas vikt !!!

Detta ger tydligen en Helt Sjuk Känsla !!!


En liknande B&D-Bana finns i Spanien !

 Men den är MYCKET Mindre...
...den är en Fjärt i Jämförelse !



Verkar ju Helt Galet Kul !!
Så i Sommar hittar ni mig i Kön till Insane !
Yeeeey !


*******************************************************************


Näe, dax att åter gå till Verkligheten !


Har Lite Party Planning att sätta igång med !




Peace !






Kommentarer
Postat av: Linda

Jag håller helt med du! LÄngtar till ute säsongen!! Sol å värme! Ge mig! Men det dröjjer väl ett tag till i detta kalla land!



pusssss!!!

Postat av: Princess Leya I



Jaa, GE MIG !!

Men tror oxå tyvärr att det dröjer !

:o(

Det här landet har ju som sagt en förmåga att

Lura en Gång på Gång på Gång på Gång....

Men när Våren väl kommer då Jäklar blir det Grillning & Vin !!

Can't Wait!

:oD



PÖSS

;o¤

MOAH

2009-03-20 @ 08:36:17
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback