.....Jag Borde....."Ska Bara".....Mojsa Vidare !




Jag Borde, Jag Borde, Jag Borde...

Jag Borde göra Massor...



Men Nää...

...Sen...

...Ska Bara som Alfons sa !



Här ser ut som ett Nätt Litet Bombnedslag efter
Lördagens Middag !

50:11 Glas & Bestick som ska Diskas...
...TROTS att vi bara va 2 Pers !!!

Vart Enda Glas är Använt, Var av 2 är Mina !!
Va är det med Killar som måste Förbruka såå Många Glas !?
Ett Mysterium !

Dammsugning & Skurning är Oxå Nödvändigt !

Men Näe...Tar d Imorrn !

Trots att Lördagen va Lugn
( för att vara Oss Två )
så är jag fortfarande Mojsig !

Idag Pallar Jag inte vad jag Pallade gjorde som 18 åring !
En Mycket Hemsk Insikt !
Jag är Pensionär & då är man Bakis i En Vecka av några Glas Vin !
Sååå Hemskt & Sååå Sant !


Men Imorrn SKA Jag Städa, det är ett Måste !

Hatar Röra, Saker & Usch !
Kan Inte Slappna av om Prylar ligger framme !
Jag har Alltid Kliniskt Rent !
om jag inte e Bakis el. Sjuk förståss )


Men Imorrn Blir det Cleant igen !


Jaja...
Det är ju rätt skönt att va Mojsig när man har
 en Minst lika Mojsig Princess Brevid sig under Filten !




Jag Mojsar Gärna Resten av Livet om det är så här Mysigt !

Imorrn är det dax att Ta Bort Princess Stygn !
Hoppas Verkligen Allt Läkt fint & att Allt ser Bra ut !
Time will Tell !


Nu har jag precis tagit en Lång & Varm Dusch
&
ska Åter igen Krypa in under Filten & Mojsa vidare med Princess !

För även denna Kväll ska Mys-Pysas Bort !


Ha En Mojsig Kväll
/
 Mojsiga Bruttorna !



Peace !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback