Luxurious & Fab'o Licious Truffles - ZzzzzZZZzzz - The Queen of the Kitchen spreads Heavenly Christmas Aromas



Jaha...

Sikken Soft kväll detta blidde då må Jag säga !


Sitter i Skrivande stund & Mumsar på As Lyxiga Praliner !!
!! LOVELY AB !!

Ljuvliga Smaker
& Galet Beroende-framkallande
Kan ju bara Inte Sluta Njuta, det är FÖR Gott !!!


" Tiramisu m. Madeira Tryfflar "

" Valhrona m. Amaretto Tryfflar "

" Jordgubb m. Champagne Tryffel "




( Ursäkta Bild Kvaliten )


Behöver Jag ens säga hur Sinnessjukt Gott det är !?!
!! OMFG !!




Alla Smakar Heavenly Ab Fab...
...men den m. Skumpa är Out of this World !!

( d.v.s.  den Rosa...vars andra Halva ligger i Min Mage )
;o)


Dessa ska Jag Definitivt göra till Jul, Dom är Helt Fantastiska !!

Min Älskade & Underbara "Palett" har redan kommit på
Vad som är i & Hur dom skall göras !


Naminamnam...
...Christmas Is Gonna Taste Pretty Darn Fab for All of Us

;o)



******



Imorrn är det dax för Möten igen...

...ZZzzzzZZZzzz !!

Ett "Nödvändigt Ont" som man brukar säga !

Okompetenta & Ointelligenta Människor...
...har Aldrig vart Min Grej !




Bara att "Bita i det Sura Äpplet" & Stå Ut ! 

Hoppas det ger...något iaf...Time Will Tell I Guess !?


Sen Spenderar Jag Resten av Dagen m. Världens Bästa Mamma !

Shopping & Dinner Maybe !?
Hahaha, vad annars !?

Vi Lyxar ju Alltid..." Because We're Worth It "

*LOL*



******



Har ju känt att "The Bubble" håller på att Slå över Mig...
...börjar bli en Tradition nu !


Vad gör man då...Joo...Man Bakar !

Man Fyller Hemmet med
Ljuvliga Dofter av Jul !
Jag LOVAR, det Funkar !!

( Så länge Doften håller sig kvar förståss )


Knåpade ihop
2 Nya Recept



- Christmas Cookies & Christmas Cupcakes -


Dom vart Super Duper...

Doften dom gav ska vi inte ens tala om !!!
Mmmmm va det har Doftat MUMMA här i Veckan !



******



Nu ska Jag fortsätta Mumsa Praliner

Försöka bli Trött !


Peace !




 


Kommentarer
Postat av: Kalle

Feber dag nummer 5! Man börjar bli lite less på det här nu..klättrar på väggarna snart.

Snyggade till min youtubesida lite,nåt måste man ju roa sig med..

http://www.youtube.com/user/kalle30



Vad tycks?

2009-10-17 @ 14:01:21
URL: http://imbestandduvetde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback