My Family & Friends are Forever Loved & Worth there Weight in Diamons -









Nu kommer Jag vara Extremt Öppen & Ärlig...

Det var längesen Jag skrev något...
...men det har sina Olika Anledningar...


Nu skriver Jag detta Inlägg för Mig Själv, som en slags Dagbok...

...men Även för Mina Nära & Käras skull...
...vill att ni ska ha det "Svart på Vitt" & ALDRIG Tvivla på hur...

...Oerhört Mycket Jag Älskar Er !!


**


Idag fick Jag ett Fantastiskt Besked
ett Besked som kommer att Rädda Mitt Liv

Så snart åker Jag på "Semester", Hur Länge jag blir borta vet Jag inte...
...men
det ska faktiskt bli Skönt !


Det Sista Jag vill är att Min Familj ska må Dåligt
& att Såra någon Medvetet ligger Inte ens i min Natur...

Mitt Hjärta Brister när Jag ser hur Dåligt Min Mamma & Min Familj mår
För Min Familjs skull ska Jag nu Kämpa...


Jag ska Övervinna Döden som Ständigt Flåsar mig i Nacken
Det har varit sååå nära ett flertal gånger Nu
Jag lever på Lånad tid, något Jag Måste ta till vara på

Med min Sista Energi ska Jag nu se till att INTE Låta Döden Vinna !

JAG ska Vinna & JAG ska Leva


**


Imorrgon ska Jag & Familjen äta Middag hos Mamma
Jag längtar såå Galet Mycket

En Mysig Helg med Kidzen & Familjen är Precis vad Jag behöver...
En Helg fylld med Kärlek & Mys innan Jag blir
Uppkopplad till Maskiner & Slangar som håller mig Levande





- The Darkside of Life -




Innan Jag avslutar detta Inlägg...




Till Alla Mina Fina Vänner :

Tack för Er Kärlek & för ert Stöd den Senaste tiden
Tack för att Ni finns vid min sida, ni är MER än Underbara 
Älskar Er
* Pussar & Kramar & Kärlek *



&


Till Min Helt Fantastiskt Underbara Familj :

Ni är Helt Ovärdeliga
Jag tänker inte ens Försöka Beskriva hur Mycket Ni Betyder
för Inga Ord i Världen räcker
&
Inga Ord kommer ens inärheten av att kunna Beskriva
Min Kärlek till Er

Jag Älskar Er såå Fruktansvärt Mycket

-" Jag vore Ingenstans, Jag vore Ingenting, om NI Inte Fanns "



**



Näe, dax att bli lite Duktig & börja packa allt som ska med...

Peace




Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Söta Emma!

Du måste kämpa på! Hoppas du blir starkare snart.

Elliott undrar ju när du ska komma och hälsa på här i Sjöstaden..:)



Vi tänker på dig!

Hörs snart igen!



P&K


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback