Never Ending Story....




Update



Självklart fortfarande Sjuk
*SUCK AB*


Nu börjar Sjuk-Vecka Nr : 6



**



Ska på Lung-Röntgen på Måndag...
...dom vill se så dom inte har Missat Något !



Har ju åkt på en lite Allvarligare form av Lung-infektion ...

...en som VÄGRAR Ge Sig & som är Galet Lång-Dragen !



Det är bara att Vänta Ut den...

...Tyvärr kan det tydligen ta ett BRA Tag Till !
*SUCK AB - NR 2*



Bara att fortsätta Vila & ta det Lugnt & bara Va...
...Inga Ansträngningar på ett Bra tag Alltså...



****



Tyvärr kom Fler Dåliga Nyheter hos Dr'n...



Visst visste Vi Att Jag gått Ner i Vikt...


Jag har ju bara legat här i Feber & inte orkat Röra på Mig Över Huvudtaget... 
...har ju faan inte ens Orkat gå & Pissa utan att Dö av Utmattning...



...Nu fick Vi veta Hur Mycket Jag gått Ner...


...Det är Inte Bra...
...Inte Bra Någonstans...


...Åt Helvete är det...
...Riktigt Jävla Ordentligt Åt Helvete...



Så Just Nu Känns det...

...Riktigt Jävla Tungt...




Pallar Inte att Skriva Mer Nu...




Peace





****



...Men Innan Jag Slutar...



Min Älskade Mami åkte precis hem...


Hon har



Stått & gjort sina Goda Köttbullar till Mig, som Jag snart ska sätta tänderna i
( det Doftar Mmmmmumma här just nu ) 



Klippt mina Toppar, Mycket Välbehövligt
 ( 15cm, Känner mig nästan Kort-Hårig, Vänjer Mig nog  )



Lämnat en Stor Skål med Godis
( som Jag ska sluka efter Köttbullarna )
 



Tack för Allt

Tack för att Du Finns


Jag Älskar Dig Mamma










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback