I'm an Ill & Trubbled Skelleton with Insomnia






...Jag fortsätter med mitt "Suck & Stönande AB"...



...för Självklart så är Jag Inte Bara Sjuk så det Räcker & blir Över...


...är ju Även inne på Natt 3 med Insomnia...


Jag bara Grubblar & Grubblar & Grubblar


*!!! SUCK & STÖN AB !!!*


**


Har dom senaste Nätterna/Mornarna somnat runt kl o6


Eftersom Jag Alltid sätter Klockan på Väckning kl o8
så innebär detta ca 2 timmars Sömn


En Normal & Frisk Människa skulle ju då, av Bara Sömnbristen 
Somna Tidigt på Kvällen av Utmattning...


...men Inte Jag Inte...
...Näe, Inte ska Jag få Sova !


Tänk då på att Jag har :

Sömnbrist + Lung-Infektion + Vikt som en 5-åring

Men ÄNDÅ Somnar Jag Inte !!!


*!!! SUCK & STÖN AB !!!*


**


Nu känner Jag att Jag Skiter i att försöka Somna...

...får hoppas på Bättre Lycka imorrn/ikväll istället !


**


Jag fortsätter att Spendera min tid med Princess i Famnen...

...Fortsätter att plöja Säsong 1-6 med Min Favvo Kock...
...Mr Anthony Bourdain...



**


Peace


**




P.S.



Tack Wife'i för att Du finns...

...Älskar Dig...


...Ringer Imorrn...



D.S




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback