I'm In Desperate Need of a Vacation - Somewhere Sunny & Far, FAR Away...





Ur-Usel Update Senaste Tiden...

...Men...

Jag är (föga förvånande) Fortfarande Dålig
&
har inte ens orkat Lyfta Handen till Tangentbordet


**


Är nu inne i 8:e veckan / 2 månader som Sjuk...
...det är ju bara Helt Galet !!!

En mer Seg-Dragen Sjukdom har Jag då Aldrig sett på maken !!

**

Nu ligger Jag bara & "Väntar-Ut" Skiten så Jag Orkar träffa Folk igen !
För Just nu orkar Jag Ingenting !

En tur på "Willy's"(ca:3omin) sen är Jag Totalt Däckad !


**


Skönt är ju att Jag Inte Smittar...

...Men...

...har enl. Dr'n ett Immun-försvar som en
Cancer-Patient på Cellgiftsbehandling !!

Dvs:

Jag måste hålla mig Låååååångt ifrån
minsta Nysning, annars blir jag Dödssjuk !

Lite Scary faktiskt !


**


Igår Laddade Jag för en tur till Willy's för att köpa lite Krubb !

Där Mötte Jag Frugan & Prinsen !!!
(o= Yeeeeeey =o)

Äntligen fick Jag Krama om Min Lilla Snutte-Plutt...
...har Längtat i 2 MÅNADER, 2 Låååååånga Månader !!!!

Nu får Jag "Leva" på den Kramen ett Bra Tag...
(o: Tro Mig, det gör Jag oxå :o)

...för Nu börjar han på Dagis...
Dagis = Snoriga Barn & Bacill'usker = Livs Farligt för Mig

Tänk...Redan Dagis !?!
Liten blir bara Större & Större...
...Tiden går FÖR Fort !!

**

Nu ska Jag försöka Ladda för ett Glas vin m. Min Fru i Helgen...
...vi börjar få Olidlig Abstinens efter Varandra !!

Vi har inte haft Quality-Time på...As Länge, Skandal !!

Ska göra mitt Bästa för att orka...
...Time will Tell



**


Massa Annat har hänt medans Jag vart Sjuk...

...men det Pallar Jag Inte att Skriva om Nu !

**

Nu ska Jag gå igenom en Bunt Papper...
...Papper som kommer vara Sjukt Jobbiga att Läsa...
...Dom ligger framför Mig, men Åh va Jag drar Mig från att Läsa !

Men det Måste göras !
Måste skriva Mängder med Anteckningar & Rättelser...
...Suck & Stön AB !!

**

Nu Pallar Jag inte med Er Längre !

Dax att :

 Börja Läsa

Ta Princess på Prommis

få Något i Magen

 kolla på Nya Filmen 
"The September Issue"

Sen Däcka i "Sked-Position" m. Princess



Peace








Kommentarer
Postat av: Kalle

Skoja inte att det skulle vara nice med några veckor i solen :)

Postat av: Princess



No Shit...

Det skulle vara Helt Jävla F'ing Amazing...



Det Räcker Ju med en...Hopplöst Svag(!?)i Familjen =

Hoppas Allt e Bra med Dig Iallafall !?



Lalaland looks Pretty Darn Good from Where I'm Standing....



2009-10-08 @ 23:54:21
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback