Here We Go Again...





Jaha så var det dax Igen...

...Feber, Tok Täppt & en Hosta som kommer knäcka varenda Revben !

!! OH NOOOO !!


*


Det var bara att Ringa Dr'n Direkt & boka tid !

 Den här gången var Jag Snabb på att Ringa...
...men är ju fan Livrädd för att det ska bli som sist :

6 månaders Säng-Liggande
Konstant Hosta
Hjärtsvikt
Sjukhus
&
Faan & hans Moster & 5o:11 saker till
o.s.v. o.s.v.

Inte Igen, Jag bara Total Vägrar !!


*


Så med Rädsla för en Repris så ringde Jag som sagt Direkt !

Har bara vart Dålig i 2 dar, men eftersom mitt "Tillstånd" är som det är
så blir minsta lilla Snuva omsedd Akut !
( Vilket såklart är Jätte Skönt ) 

Sagt & gjort !


Var hos Dr'n igår...


När han skulle ta det Obligatoriska Blodprovet i Fingret så kom det Inget Blod...

-" Din Blod-Cirkulation är Katastrofal, du är ju Helt Iskall ! "
-" Ditt Stackars Hjärta Jobbar Febrilt just nu "
o.s.v.

Så nu MÅSTE Jag hålla mig Överdrivet Lugn & Varm ett tag !

Varm
 är Inga Problem...
(Inne som Ute, Jag är Alltid Klädd för Antarktis-Väder)

Lugn är ett Problem...
(Jag & Lugn är 2 Kolliderande Ord...Lugn...blir Stressad bara Jag hör ordet!)
Men Skam den som Ger sig...
...Jag ska nog lära Mig hur man gör !


*

När han tillslut Lyckats klämma ut en Droppe ur fingret
så visade Proverna att Jag har :
Något Virus, så ingen Antibiotika Hjälper
(Suck...Precis som Sist)

*

Dr'n Ordinerade :

Sträng Vila
 
Vara Mycket UppmärksamMinsta Syptom att det Förvärras
(då ska vi åka in Direkt)
Hålla Mig Lugn
Vara Vaksam på Hjärtrytm
Försöka Hålla Mig Innomhus för att undvika Baciller från Andra
(man kan Inte vara MER Försiktig än vad Jag har varit...
...det enda som har fattats är ett Mun-Skydd 24:7) 
Hålla Mig Varm
&
en Flaska Cocillana oxå


Jag ska Verkligen göra Allt för att Frisk
Ska vara en "Exemplarisk Patient"
Jag har ju Saker Planerade som Jag inte vill Missa


Näe, dax att försöka hitta det där "Lugnet" han pratade om...
...Men...
Hur ser det Ut & Vart hittar man det ??


*


Det Började ju Inge Vidare...


...Insomnia...Inatt...IGEN !!!
!!! GAAAAAAAHHHH !!!


Inte ens med Cocillana, som innehåller Morfin(!!) får Jag Sova !
*WTF*
Lätt att hålla sig Lugn nu...NOT...Blir ju fasiken Arg !!
Är sååå trött på den här Jävla Insomnian !

*

Sorry Hjärtat...
...men om Jag ska bli "Lugn" så är det med en Cigg i Munnen !!


*

Jaja, bättre Lycka m. Sovandet & Lugnet i kväll kanske !?
Hoppas det iallafall !





Peace !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback