The Bubbely's on Ice - Let the Schlager Begin





Better Late than Never...Right !?


**


Fråga :

Hur vet man att Mitt Liv är i TOTALT & Fullständigt Kaos ?

Svar :

När Hon TOTALT Missat att det är "Julafton"
d.v.s.
It's Schlager Time !!


Fattar Ni ???
 JAG har Missat det...JAG !?!?!
Det är 1:a ggn Någonsin !!


Snacka om att det är lite VÄL Mycket Just Nu...


**


Men nu har Jag "landat" & är med igen !

Jag kan ju inte Börja Schlagern m. en "Schlager-Skandal"...
...men nu är Schlagern är Räddad...

d.v.s

...Skumpan ligger på Kylning & Delikatesserna är Inhandlade...
*PHEW AB*


Nu är det bara att börja Njuta av Schlager Festen !
! MI LOVE IT - LOT's & LOT's !


Så "God Jul" & Skål allihopa för Nu Kör Vi...

...Let the Ab-Fab-Schlager-Time Begin !



***



Förra Fredagen Spenderades med :

Bästaste-Bästa Töserna, Massa God Mat & Maxat m. Mys 
(klicka för större Pic's)



- Shrimpsnacks-Onionrings-Dipp's - JapaneseWok - AsianSallad


- Dinner is Served -


-Imponerande Pinn-Teknik ála Miss A -


- My Sweeties -

Kvällar som dessa håller Jag Mycket Varmt om Hjärtat...
...Tack för en Underbar Kväll !
*KÄRLEK*


Nästa gång...
(!!ASAP & Snarast!!)
...så Startar vi Tidigt, för med Er går Tiden ALLDELES FÖR FORT !! 



***



Så, Nu har Jag vart Duktig så det Räcker...

...Vi Hörs när Vi Hörs !



Peace !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback