Life's a Bitch and then You Die - Part II







Just got back Home !


I've had a Fab Evening with My Babe & some Friends !


Impulse Cosy Evenings = Grrrrrrreat !


Tack Sötisar, det behövde jag !




******




Imorgon tänkte jag Kidnappa Min Babe...
...vi behöver lite Miljö-Ombyte båda två !

Kommer bli 1oo% Mys-Pys om jag känner oss Rätt...

...och det gör jag !


;o)





******




Har iaf hållit mitt Löfte till mig Själv...

d.v.s.

Hela Veckan ska ägnas åt: Njutning, Lyx, Skumpa & Hämd


Löften är  ju till för att hållas & dessa tänker jag INTE Svika !


Om det slutar i Total Katastrof
SKITER JAG FULLSTÄNDIGT I


Varför Bry sig om Livet ??
Ingen Annan gör ju det, så varför ska Jag ???



Who Cares What Happens ???
Let's just get Totaly Wasted & put Destiny to the Test !!!




Perhaps I'll see you on "the Other Side"...





Fuck You All !



Peace & Love !



Mohahahahaaaaaaaaaaaa !





XOXO















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback