Jag har fått nog!!!!!!!!!

Ni som hade tur & hann läsa va jag skrev tidigare, grattis!
Inte ens i mitt hem får man skriva hur d verkligen är i detta land!!!
Morsan har nån J*vla jobb dator & där får man ju verkligen inte skriva sanningen??!!
Fatta, man blir cencurerad i sitt eget hem, d här e ju helt sjukt!!!
Hatar Sverige, kommer dra här ifrån så fort jag fått tillräckligt me pengar!!!
Vägrar bo i ett land där du tvingas va tyst, sinnessjukt, helt åt h**vete e va d e!!!!
Om man inte får säga eller skriva va man tänker va f*n har man då ett liv för?
Tror folk att jag tänker sitta tyst resten av mitt liv???? .......ALDRIG!!!
Då e d ju totalt meningslöst att finnas till över huvud taget!!!!
/ tjej som va tvungen att radera d jag skrev innan p.g.a. att man i detta land inte får säga sanningen!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback