Leya e hemma igen...! =)

 
Nu e bäbis ÄNTLIGEN hemma igen!!!
Hon har som vanligt  bra humör men har väldigt ont =(
Ett 10cm långt ärr över knät m. feta stygn över d =( D blir rehab & smärtstillande i 2 månader innan hon blir bra =( Men huvudsaken e att hon blir bra!!!
Ska bli sååå obeskrivligt underbart att få se henne springa igen, kommer njuta av att se henne!! =)

Bror min passade på att ta lite bilder dan efter hon kom hem!! Han e ett STORT Leya fan =)

Skriver mer sen, måste gå & plåstra om min bäbis!!!
*************Kramar till alla som höll sina tassar för Leya när hon va på sjukhuset************
62680-41

Kommentarer
Postat av: Darkangel

Så skönt att Leya är hemma nu!
Det är verkligen en vacker prinsessa. :)

Sköt om henne nu! Skäm bort henne.
Gör allt så prinsessan mår bra efter operationen!

Kram från mig och min hund Mumma!
/D

Postat av: Emmis

Jaa, visst e hon vacker =) Hon blir ALLTID bortskämd =) Hon e ju min bäbis, mitt ALLT!!! 2mån me rehab & smärtstillande, sen e hon bra igen =) *längtar* Kram & hälsa Mumma ;0)

2006-04-28 @ 21:50:18
URL: http://www.doggystyle.blogg.se
Postat av: Anonym

gud vad sööt hund du har :)

2006-05-18 @ 19:49:25
URL: http://sc4dalous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback