Min älskade...!

Min älskade...!Min älskade, mitt allt...!
Hon har skadat knät! Vi va hos veterinären på undersökning igår! Röntgen m.m. 3500:- gick d på :(
Hon ska äta smärtstillande i 10 dar & träffa en ortoped nästa vecka!
Hon e ordinerad vila & får INTE gå på promenader, d blir till att ligga & mysa hela dagarna!
Ortopeden ska kolla om Leya behöver opereras, men d trodde dom att hon behövde :(
Om bara undersökningen gick på 3500:- så vill jag inte ens tänka på va operation, sjukgymnastik osv. kommer att gå på! Men d spelar ingen roll min bäbis är värd alla pengar i värden, vore d inte för henne hade jag inte ens funnits idag! Jag gör vad som helst för henne, VAD SOM HELST!!!!
Notan kommer sluta på 20-30000:- & jag gör d som krävs för att betala, ställer mej & säljer a*slet på Malmskillnadsgatan om d behövs!
Hon är värd allt & mycket mer, finns inga ord som kan beskriva hur mycket hon betyder & hur mycket jag älskar henne, hon är mitt allt!!!
Fick iallafall en glad nyhet & det är att d inte är ärftligt, vilket betyder att nästa sommar kommer valpar=)
Dom som vill ha världens vackraste valpar kan ju höra av sig, men tro inte jag låter vem som helst köpa valp!
Jag ska ha 100% förtroende för köparen & vill helst att dom hamnar hos barn familjer, INGA idioter som ska ha dom som penisförlängare!!!!!
Men som sagt d blir nästa sommar!
Nu ska vi konsentrera oss på att min bäbis ska bli bra igen, mitt hjärta brister av att se att hon har ont! Sriver mer sen, ska hålla er uppdaterade!
Håll tummarna för min älskling!
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Emmis

Jooooo! Har hon hittat oss!!!! AAaaaaaaaaa!!!

Postat av: Jack

Stackars lilla doggisen ... men har du ingen hundförsäkring???? Den tar ju 80 % av alla kostnader åt dej.

2006-09-10 @ 12:07:50
URL: http://www.gejm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback