Saknar dej bäbis...!

62680-38
Min älskade lilla prinsessa!
Nu Har jag precis lämnat henne på sjukhuset =(
Hon ska nu genomgå en operation av knät så hon kan bli frisk & kunna springa & ta hand om sin kull nästa sommar. D va så mycket nya lukter & människor på sjukhuset att hon inte ens märkte när jag gick, lilla snuttan satt bara & vifta på svansen åt sjuksköterskan....=) ( Sååå duktig, mammas bääbis=)
 Jag kommer inte få se henne för ens imorgon vid lunch nångong =( Saknar henne redan....d e sååå sjukt tomt utan henne...vill pussa på hennes mysiga kinder....åååhhh, bäbis kom hem!!!!
Hur ska jag kunna sova utan henne? Hoppas hon kan slappna av, men jag tvivlar, hon e"hemma bäst" tjej! Hoppas allt går bra...... Ska INTE börja tänka på allt som kan gå fel under en operation....då kommer jag bli knasig!!!
Hålla alla tassar ni kan för min lilla snutta idag, d behöver vi......!
Mamma saknar dej bäbis...alldeles för mycket!
Vill att du ska komma hem,NU!
Va en duktig tjej...mamma kommer & hämtar dej imorgon!
Älskar dej mest i HELA världen, världens vackraste tjej!
Puss / Mamma......
62680-39


Kommentarer
Postat av: Emmis

Ja,dom va jätte snälla! Dom skulle ringa vi 4:a tiden & säga hur d gick, så d e bara att vänta............................................


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback