Coola grejjor...!



Har lyckats hitta as grymma tavlor ( tryckta på canvas duk ) Dom e såå coola!!! Älskar att bli ensam om saker, vill va så orginell som möjligt!!! 4m på bredden, jag e ju lite udda men tycker d här e bland d snyggaste jag sett! Snacka om att han som gjort dom.....jaa, han måste ha gjort dom när han va på en tripp ute i galaxen!!! Dom här ska jag definitivt ha, dom e för ovanliga för att motstå!!!
Bra jobbat herr konstnär!!! ;0)

Pelikanen har jag alltid velat ha, vet inte varför men den hör hemma hos mej!!! Lika så alla buddor, älskar
budda statyer!!! ;0)
Va bara tvungen!!! Va skulle du göra om du mötte den här snubben i en mörk gränd???
AAAAAaaaaaaaa! Hahahaha, jag skulle fan skita på mej!!! Hahaha, real life Pulp Fiction!!! Hahaha ;0)

Kommentarer
Postat av: Max Power

Feeta... Klart jag E! ;) PS. Svara i din blogg, lättare att följa tråden.. DS. Ha det gott!

Postat av: Emmis

Okej! Hehe...e lite ny på d här...hehe ;0) Jaa, visst e dom grymma!! Ha d bäst ;0)

2006-03-31 @ 14:17:34
URL: http://www.doggystyle.blogg.se
Postat av: Max Power

Hehe.. Det e lugnt.. Majoriteten som bestämmer säjer dom ju.. Ha det!

2006-03-31 @ 14:30:46
URL: http://maxpower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback