Hjälp våra stackars hundar!!!

Det finns inga "kamphundar" bara okompetenta & idiotiska hundägare!!!

Blir så jä#la förbannad på alla wannabe`s som springer omkring med sina "penisförlängare"!!!!
Skaffa stake själva i stället för att skaffa en hund som ni endast har för ett enda syfte!
Sluta förstöra för oss andra, seriösa, intelligenta & kärleksfulla hundägare!

Det här med hundkörkort.......va hände?......varför ser dom inte till att det blir så?
Våran "fina" regering!!!
Det skulle ju lösa så många av våra stackars hundars problem!!!
Om jag kunde skulle jag ta me alla stackars vovvar till ett "shangrilaa" där dom bara skulle va glada & slippa sina odågor till "föräldrar"!
Men jag har ju ingen plats.....!

Mitt hjärta brister när jag ser hur många osäkra, förvirrade & oälskade det finns!!!

En uppmaning till ALLA:

Ser ni en hund som far illa eller som används som "penisförlängare" 
Ring & anmäl ägarn!!!  Man får vara anonym!

Djurskyddsföreningen
08-783 03 68
djurskydd.org

Hoppas ni hjälper till !





Kommentarer
Postat av: lennie

du har så rätt lillan problemet e oxå att många inte vet hur en sån här hund fungerar det e ok när dom bara e ett par veckor men när dom blir äldre och börjar "busa" så e det inte kul längre jag ser många mammor pappor och morföräldrar som drar omkring på alldeles för stirriga hundar i kopplet för att snorungarna inte klarar av dom och föräldrarna inte vet vad dom ska göra av hunden??!!! jag blir sne.... det finns ett underbart omplaceringshem som heter pjäsens omplaceringshem för innriktar sig på våra raser kolla det ..

2006-03-29 @ 13:38:10
Postat av: Emmis

Jaa, d ska jag kolla! Skönt me en kille som fattar hur man tar hand om en hund! Ha d bäst!

Postat av: Anonym

ucsh jag såg nått hemskt en dag, jag har aldrig sätt en smalare hund, den kunde knappt gå, jag kunde börjat grina jag :( fast jag vet inte om den redan hade blivit omplaserad eller nått för vem går med en sån stackare på stan :/ fast det var en "boxer blandning" men iaf :/ och en dag var min kompis ute och gick med sin hund och gick förbi en hundgård där man kan låta hundarna leka det var på kvällen och då var det en hund som skrek och en stog över och bet så hon stannade och kollade det var 2 killar som hade hundarna sen drog dom ifrån den som stog över och sparkade den i magen och bussade den på den andra hunden igen, det var det hämskaste hon har sätt sa hon.. men sen när hon kom hem viste hon inte om dom var kvar så hon kunde ju inte ringa polisen för hon viste inte vilka killarna var :( det var "pitbull eller amstaff korsningar eller nått" och jag gick med min hund en dag då tränade dom en "pitbull" vet ej exakt men såg ut som en sån eller nån blandning ute i skogen på en åker och helt plötsligt skriker hunden nå förjävligt min hund blev helt galen hon viste inte vad det var också kollade jag dit då låg ägaren över hunden och det gick hur länge som hälst och den bara skrek sen gick den andra fram till den som låg över hunden och pekade på mig så han kollade också på mig då vågade inte jag vara kvar där eller .. stackars hund det låter kanske inte så farligt men jag har aldrig hört en hund skrika så :\

2006-05-18 @ 20:00:47
URL: http://sc4ndalous.blogg.se
Postat av: Jennyapbt.blogg.se/NEJtillkamphundJAtillpitbull

Håller med dig hatar när folk skaffar hund för att verka balla med sin "stora farliga pitbull" jävla töntar, Sen vi som är seriösa hundägare får ta skiten..

2008-03-22 @ 13:04:25
URL: http://Jennyapbt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback