Måste ha...!

Måste ha...!
Har ju hittat onödiga "måste ha"prylar till min nya lya...!

Är totalt förälskad i Barbamamma statyerna, 50cm 1760:-   (Sjukt dyrt men sjukt snyggt...!)

Skulle oxå vilja pryda golv-listerna med rosalysande Barba-nattlampor, 10cm ca: 200:-
Eller pryda hall väggarna med "Ren-krokar" 10cm 200:- (Snyggaste krokarna jag sett...!)

Helt å hållet min stil, men *suck*för mycket pengar!
Skulle vilja ha ALLA Barba-statyerna & ca: 20 ren-krokar....... Blir ju jätte billigt.....not!!!
Hela min lya ska gå i Lila, rosa nyanser. I hallen sätter jag upp en "retro-disco-glittrig-rosa-tapet", krokarna är som gjorda för att sitta på den tapeten!!!!
Tänk att kunna få handla allt man vill.......att bara ha nya saker i nya lyan......inreda exakt som man vill ha det.....vilken dröm det skulle va...! Men d e ju som sagt en dröm, den kommer aldrig slå in =(....! 
Får väl fortsätta drömma mej bort...............!
Vi hörs / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback