Mission Impossible???....Vi ska lyckas...!!!!!!!!





Love you babysister...!


image58



( Taget innan sminket kom på plats )
    Jag å världens bästa Annie...!

image59

Brudar om ni bara visste vilken bra ide jag har!!!
Ska sätta Lillis på ett mission!!!!
Vi ska fixa  The party of ALL partys!!!!
Va sägs om en fest som varar hur länge vi vill, me lekar, grillning och kräftor!
Natt bad i Sveriges varmaste sjö!!!
Kan inte fatta att jag aldrig tänkt på d tidigare!!!
Men d gäller att jag å lillis smörar JÄRNET!!!
Men vi ska f*********an lyckas, OM D SÅ BLIR DET SISTA JAG GÖR!!!!
Nu jä*lar ska vi festa!
Håll tummarna för mej å Lillis, för lyckas vi kommer d va värt varenda "smörning"någonsin!!!

Love you all!

P.s. Grattis Mirelle till nya familje medlemen, dååååligt söööt...! D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback