Birthday Weekend = Success ;)



!!! Fest, fest & ännu mera fest !!!

Bakis e en ordentlig underdrift!

Men d va d värt!

Har haft en underbar födelsedags helg me massor av festande
med alla mina nära & kära!

Fredag

 Dinner Party hos mej, med mat & desserter för en hel Arme!!!

Ojojoj va vi åt & njöt & drack!

1 Platta Bira
3 Flarror Boose
5 Flarror Vin
J hade självklart me sig vår favvo dricka som vi drack mängder av!
Mmmmmmm!

Fick en skit snygg Topp av bror min, blir finfin när värmen kommer =)

En ny Micro av älskade lilla Mamsen

En Skrivare av Farsan

Vin & Vin & Vin

m.m.

Av mina älsklingar
( M & J )
fick jag en Discokula =)
Sååå coolt, vart jätte glad!
Gjorde ju om min förra lampa till en klänning (!?) förra festen!
Så nu får Discokulan ta dess plats!

Klart  att
"The Party Queen"
ska ha en Discokula
;)

Lördag

Bowling tunering på Heron me familjen!
D va skit kul!

Efter d vart d middag på Pizza Hut...
GÅ INTE DIT!!!
Sämre Service, Mat, Priser finns inte!
PIZZA HUT = UR USELT

Lördag Kväll

Fest hos M fast han va inte där....!!??

Han fick så att säga en...."överraskning"....när han kom hem =)

D va drag vill jag lova!
Somvanligt va jag ensm brutta me boysen som "kokade över" av manlighet...

...dom lekte bråk, bröt arm, öva slagsmål tekniker, kung fu
m.m.m.m.

!!! Boys will ALWAYS be boys !!!

En jätte lyckad födelsedags helg!

Tack alla mina Darlings för att ni finns

Älskar er MASSOR



 










image160


image161

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback