Sommar på Intåg...!?



Toodiloo!

Har haft en riktig "återhämtnings" vecka,
d behövdes efter helgens 3 dagars festande!

Nu e jag nästan återställd & minns med glädje min underbara Födelsedag helg!

Extra Special Thanx to :

My Darling Sweetie-Pie Mirelle
My Crazy Party Loving Brother
My Trustworthy Singing Partner Jocke
My Cuddely Dancing Partner Mange

-------------------------------------------------------------------------------------------------

I helgen kommer kidsen, myyyyysigt ;)
Då blir d gos, mys & annat man saknat när dom vart borta!

I går va jag & Mirelle på "Road-Trip" ;)

Cruisa runt i stan, spana på boys & njöt av livet!

Summer time is just around the corner, LOVELY!

Åkte & kolla på hennes lya på Kungsholmen!
Den va super mysig & blir perfekt i sommar!
Promenader me Doggsen, Picknickar, Förfester & Hunk Spaning
Allt i en sommar & sol förgylld Rålambshovspark
som ligger runt knuten ;)

A Sweet Summer is Coming Up for Me & My Girl

Nu orkar jag inte skriva mer...

Tack & Hej från Lilla Mej ;)
 

image162

Kommentarer
Postat av: LINDA

Vad är det jag ser i handen emma?? Hade du inte sluta röka..*s*

Låter nice å ligga i parken å spana!! En annan Kommer gå höggravid å svettas i kapp med alla gammla kärringar å gubbar.. haha...

2008-04-18 @ 22:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback