Hjälp Carolina Gynning !!!



Rösta på Sveriges Coolaste Brutta !



Tv-priset "Kristallen" är snart här !

Läste precis om vad TV4 gjort mot Gynning !

Hon har blivit "Dubbel-Nominerad"

TV4 har gått ut i TV & bett folk att rösta på henne...

KANAL5 har gjort samma sak...

Men 2 kanaler får inte nominera samma TV-Profil !!!

Eftersom hon senast var på KANAL5 så blev
 TV4 tvungna att ta bort Gynning från sin lista av programledare.

Problemet...

TV4 har i flera veckor bett folk rösta på Gynning på sin hemsida...

Nu när dom blev tvingade att ta bort henne så tog dom även bort
 ALLA RÖSTER hon fått under veckorna !!!

Läs mer på :
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article3096768.ab

Såå FEL!!!
Nu står hon på NOLL!?

Eftersom jag tycker Gynning är en sjukt skön brutta
så vill jag självklart hjälpa henne så gott jag kan!

Jag uppmanar ALLA att gå till KANAL5 's Hemsida & Rösta på :

"Den Coolaste Bruttan i Svensk Tv"
Carolina Gynning




Va bara tvungen att göra detta inlägg, tycker det är så oerhört elakt av TV4 att radera alla röster!
Istället för att kolla hur många röster Gynning fått & lämna över dom till KANAL5 !

Skäms på er TV4 !

&

Goooo Gynning U Rock !

;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback