- " TipTop e Bäst Ingen Protest "





Buissey Girl, ain't got time 2 Blogg !!!

Har hunnit me en jäkla massa sköj under min "blogg-pause"!

Här kommer en liten summering...

( orkar inte ladda upp alla bilder & skriva om allt jag gjort )
( Som sagt...e ju Buissey )

****************************************

Min lilla Mamma renoverar hemma förfullt !
Kommer bli skiiiit snyggt!
Vi åkte på en liten inrednings tripp & shoppa möbler m.m.
Shopping = Love

   

Jag & min fina Brorson!
-"TipTop e bäst ingen protest"



*****************************************


Hann även me lite Beach Mys innan d härliga regnet började spruta!

( JAAA, jag e ironisk! )




Min lilla Sessa älskar ju att sola, precis som sin Mor!


******************************************


Självklart har d blivit En Hel Del Festande oxå!

- " Men va Faan, d e ju bara Sommar EN gång om året
&
den MÅSTE ju Firas "

Hahaha...


*******************************************


Grannarna & jag tog en spontan Krökar Kväll! 

  

Min Granne Tessan & Någon? - Min Granne Micke !


********************************************


Några BBQ Fester har d oxå självklart blivit!

Bl.a. så hade Jag, M & N en soft kväll m :
Mat, Drinkar 
&
en helt sjukt god Dessert som jag svängde ihop!

Eller va säger du Mr. N ?
;o)
 
  

M & Strawberry Delish - Desserten m. stort D

- " Man kan ALDRIG få för många Drinkar.....eller......NÄÄÄ ! "




- Strawberry Delish -

Får avsluta detta inlägg me en...

- SKÅL FÖR SOMMAREN -

Peace out all u crazy one's...
...u know who u are
;o)


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback