Ikväll är det Nobelfest 2oo8 - Det firar vi med Bubbel - Blingbling Cocktails - Snittar - Glitter & Massor av Glamour...




Då var det dax igen...
Nobelfest 2oo8

Det ska vi fira med Gala fest & Bubbel !!!
Ska bli sååå kul !



Ska bli kul å se vad vår vackra Prinsessa väljer för outfit i år !
Självklart talar jag om Madeleine...jag skrev ju vår VACKRA prinsessa !

Jaa, visst e d kul å se vad dom andra har på sig oxå men...
Madde är ju ändå viktigast!

 

Förra året var hon moderiktig med ena axeln bar...
men inget jag hade valt till henne !
Den var FÖR boooring !
Ungeför lika tråkig som Silvia ser ut att ha på bilden !
:oD

Min absoluta All Time Favourite är den hon själv var med & designade...

Den är även den mest omtalade pga :
...håll i er...
Skärningen !?
Det var tydligen " för mycket bröst " !?
...men SUCK lixom !!
Asså vissa ska ju bara inte yttra sig om design !

Denna Röda & Sexiga kreation!



Alla bilder är upphovskyddade så dessa är tyvvär dom enda jag fick tag på!



 

Som sagt...
Vacker är hon, vår Svenska Stolthet !
Ska bli så kul att titta på & bedömma kvällens kreationer !


Näe hörre nini !

Nu måste jag börja Glamma, Glittra & Piffa till mig !

Snart dax att :
Korka upp Bubblet, Duka fram Snittarna
&
Sätta Klackarna i Taket !

!!! IT'S PARTY TIME !!!



Hoppas eran kväll blir lika Fab som vår !


Skål på er Allihop !





P.S.

Måste skicka ett Stort Grattis till "Nobelia" ;o)
Grattis på födelsedagen tjejen !
Grattis kramar från mig & Leya !

D.S.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback