My Home Is & Smells like a X-Mas Bakery - Merry Christmas Everyone - XOXOXO




Nu va det bra länge sen jag Blogga !!

Men det är ju faktiskt Jul snart
&
 jag håller på & Jul-Stökar för fulla muggar !





Men nu är jag snart färdig med allt...
...har lite Jul-Mat & några presenter kvar...
...men sen är jag HELT klar !

Har Bakat som en tok !!!
Ojojoj säger jag bara !!!

Hela mitt hem Doftar & har doftat UNDERBART senaste tiden !

Knäck i olika smaker
 Kolor i olika smaker
 Muffins i olika smaker
 Lussebullar
Pepparkakor


m.m.m.m.m.m.

Jag har så det räcker & blir över om vi säger så !
Släkten kommer bli MYCKET nöjd !



Hinner nog inte blogga nåt mer innan Jul...
( Men man ska ju aldrig säga aldrig ! )

...Så jag får med bilder från mitt senaste Jul-Stök...
( Pepparkakor m. Kristyr )

...& Nya X-Mas Tunes Playlisten...

...Önska er alla en helt

Grymt Fab & God Jul !

;o)








God Jul
&
Merry Christmas

Önskar
 Jag & Princess

;o¤

MOAH !





Kommentarer
Postat av: Josiee

cooola dom va:)

Postat av: Party Queen



Tack så hemskt mycket!

Jomenvisst vart dom coola ;o)



God Jul & Gott Nytt År på dig!

2008-12-28 @ 21:01:29
URL: http://doggystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback