03-02-14



Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt...
...& aldrig jag lämnar d åter!

Idag e d alla hjärtans dag!
Vilket många anser vara en jätte "gullig" dag...
...& andra tycker är ett hemskt PR trick som bara gynnar företag som tex :
Blomsterhandlare, Chokladfabriker, Systembolaget O.S.V

Hade jag inte varit singel så hade jag kanske tyckt d va en härlig dag...
...men då hade jag setat & väntat på blommor, choklad & skumpa just nu!
Så får nog luta åt att hålla me majoriteten, lite utav ett PR trick är d!

Ändrar mej kanske om jag träffar nån...eller....time will tell!

Fast faktum e ju att jag redan har nån...
...den mest underbara jag nånsin kunde fått!

Alla hjärtans dag e en annan dag för mej & min älskling...

Min bäbis fyller nämligen år idag!

Idag e d ingen vanlig dag, för idag e d Leyas födelsedag!
HURRA, HURRA, HURRA

Min stora kärlek i livet fyller 5år idag
(35år i människo år)
Hon har fått frukost på sängen, 5 nya gosedjur, massa godis
& ikväll ska hon få en tårta som jag gjort...
Det blir en riktig kalas dag & vi får tacka för d fina vädret
vi ska strax ta en härlig långpromenad i solen!

Vill slutligen skicka massa pussar & kramar till
alla mina underbara nära & kära
Älskar er oerhört
Tack för att ni finns!

Mamma...
...finns inga ord som räcker till...jag älskar dej mer än du någonsin kan förstå...
...du är mitt allt!

Princess Leya I...
Min underbara...du räddar mej gång på gång...mitt hjärta är ditt!

W & E...
Om ni bara visste va ni betyder för mej, jag älskar er OERHÖRT mycket!

Mirelle...
Du vet redan...vi e ju liksom ett som vi brukar säga...puss lover!

Lillis...
Vi finns alltid där för varann...min snutta...love u lots´n lots´n lots...










Ha en underbar
Alla Hjärtans Dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback