24 hours to go....!



(= ÅRETS FEST E HÄR =)

Alla grannar får stå ut för nu börjar en månad med STOR fest VARJE lördag!

Blir en "Inför" fest idag!
Men imorrn e d på riktigt!
Alla bruttorna kommer hit för att delta i den första av 6 MEGA partyn!

Nu blir d tok fest & jag kommer som vanligt njuta av varenda sekund!
Ska duka fram massa delikatesser & bubbel

Alla som älskar Schlager e välkommna...
...om ni får plats!

Näe nu ska jag göra mej iordning för "pre party"!
Korka upp & njuta av att d snart e dax för...
...årets STÖRSTA party!

Skriver mer imorrn !
(om jag inte e för bakis) 

P.S.

HEJA,HEJA,HEJA

Visa dom i juryn vem som ÄGER!
Jag & Leya håller på dej & vi tror...
(som vi alltid gjort)
...att du kommer rocka brallorna av allihop!
Håller iallafall alla
tummar, tår & klor ;)
För er ikväll!

HEJA, HEJA, HEJA

D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback