Hata Christer B & Planera Fest...!



Va jätte duktig & skrev ett jätte långt inlägg här i måndags.
När jag 1½tim senare hade skrivit klart & skulle "Publicera" inlägget
Så "dog" internet upp kopplingen & allt försvann!!!
VART SÅ LACK!

Men nu försöker jag igen!

Inlägget som försvann handlade om mitt hat mot
Christer Björkman!
Han & hans ego håller på att förstöra hela Melodifestivalen!
Skulle bidragen vi hitills sett vara dom bästa av alla TUSENTALS bidrag som skickas in???

Dessutom...
( Backstage info )
Hans man körar i nästan varje bidrag!!!
Opera bimbon sist, hon e bästa kompis me Christers man!!!
Vet mycket, mycket mer men blir så sne bara jag tänker på´t!
D e faan dax att folk börjar klaga!
!!!! AVGÅ CHRISTER BJÖRKMAN OMEDELBART !!!!

Innan Christer satte sig själv som "högsta hönset"
så var det en jury som höll i allt!
Efter Lena PH gick allt utför, varför?
För då tog Christer över ALLT!
Och sen dess har vi fått stå ut me allt från"Las Vegas"...
(HALLÅ, vi bor i SVERIGE, va har Las Vegas me oss å göra???)
...till "Razborka" & "Kebab Pizza"!!!
Är d INGEN annan som reagerar på SKITEN Christer kallar bidrag???

NÄE Christer ska BORT från min älskade Schlager!
!!! JAG VILL HA, JURYN TILLBAKA, NU !!!

På Lördag e d sista Deltävlingen ( nr4 )
& då har Christer satt flera bra artister i samma tävling!
Ja men va bra Christer, IDIOT!
Då är d ju nån som inte går vidare p.g.a. dina piss val som tex. Razborka m.m.
Ååååååh, blir så arg!!!

Men, men!
Det ska bli väldigt intressant att se va
Bengtzing, Pirelli, Strömstedt & dom andra hittar på!
Hoppas på lite högre klass än vad jag fått stå ut me dom senaste 3 veckorna!

Annars super jag mej AP RAK...
...Ska ju ha brak fest på Lördag me
Bruttor/Snärtor/Babes/Bitches & Boys
Jävligt fräsigt blir d ;)
Har MASSOR ME MAT & DRYCK så...
...Fylla, here we come!

Jag e sjukt upptagen me planering m.m.m.m.
Så jag kommer inte skriva mer förens efter helgen!

Party, Drink & Dance
HARD
för d ska jag göra ;)

Bye, bye Bitches
See u on Saturday ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback