Osminkad = ALDRIG mer!



I morse va jag hos Doktorn!
Har bihåleinflammation igen, minsta snuva & d blir följden!

Va uppe jätte tidigt.
Tänkte : "-Äh, skiter i & sminkar mej, ska ju bara till Doktorn"
Dessutom va jag så sjukt trött, kännde mej som en zombie!

Efter Doktorn åkte vi till WILLYS & köpte lite Mini Yoggi & flingor.
Står i kassan & mår dåligt över min brist på smink.
Vill ju INTE va bland folk osminkad, skulle ju bara till Doktorn!

Då hör jag bakom mej i kassan...
"- Emma"!
Jag tänker :
"- OH NO"
Vänder mej om & där står 2 vänner & ler!
Själv vill jag bara sjunka igenom jorden & försvinna
E JU FÖR FAAN OSMINKAD!!!!

"Heeeej, hehe, va gör ni här? hehe"
"små prat, bla, bla"
"Kommer ni på festen?
"...Fan va kul!"
"Då ses vi hos mej 1/3"

Såå pinsamt!
Tänker ALDRIG mer gå ut osminkad, d blir för jobbigt!

Vet att dom jag träffade inte bryr sig, men JAG gör d, så d räcker & blir över!

Tyvvär kan jag ju inte va Piffiga Pinglan jämt!
Men d e faan hemskt att träffa folk när man inte e d!

Jaja, life goes on!

Nu e iallafall Lördagen bokad m. Basket-lunch & Schlager kväll!
Me like´eee

Nästa helg e d riktigt partaj!
Jäkligt fräsig blir d!

Födelsedagsfest *2
( Vi firar 2 Födelsedagsbarn )
&
Sista deltävlingen ( nr4 ) i Schlager festivalen!
Kommer bli galet kul!

Sen e d bara Andra Chansen & FINALEN kvar!!!
Blir nästan lessen, snart e schlagern slut :(
snyft,snyft!

Näe, nu ska jag gå å spruta lite...
ABS
"Anti-Bihåleinflammation-Spray"
( Hahahaha ABS hahahaha )
...i näsan min & hoppas att jag snart kan börja andas normalt  igen!

Get ready to party bejbs ;)
Mina Fräsiga Bönor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback