Schlager Fest på intåg!



Deltävling 2

Sanna va ju självklar!

Tänker hålla tummar & tår för att Carola INTE kommer gå vidare till Globen!
Vore såå kul om hon fick en REJÄL knäpp på näsan!
Såg ni hur hon reagera när hon gick till Andra Chansen?
Hon va helt chockad men försökte se glad ut...jag njöööt!

Dax att byta ut Christer Björkman nu people!!!
D e han som har högsta rank & bestämmer vilka bidrag som går vidare....
...har EXTREMT svårt att tro att bidragen vi hitintills sett skulle vara dom bästa!

Av alla tusentals bidrag skulle The Nicole, Andra Generationen o.s.v. vara dom bästa???
Skulle inte tro d!

Att han dessutom utnyttjar sin rang till att ge sin make plats att köra i nästan vartenda bidrag..
...då har han gått över styr...d får faan finnas en gräns!!!

Hoppas folk börjar klaga på Christer nu...
...så vi kan få tillbaka dom ÄKTA schlager låtarna!

Törs inte ens uttala mej om nästa deltävling (nr3)

Dom enda jag kan tänka mej & som gjorde bra ifrånsig sist e BWO!
Så jag håller på dom antar jag!

Me tanke på va Christer valt för bidrag hitintills kan d ju bli hur illa som helst!

-------------------------------------------------------------------------

Schlarger party 1/3

Då d även är Deltävling 4

Det blir Födelsedags Middag a´la Tusen & en Natt
på begäran av födelsedags barnet som tjatat efter min :
 Marocanska CousCous sallad m. Kryddbiffar
sen vi åt d för 6mån sen!!!
( Grymmare kock än mej e svååååår att hitta )
Till dessert blir d min grymma Chokladtårta m. Nougat täcke!
( Jag vet, d vattnas i munnen )

Efter middan blir d skumpa, snittar, drinkar & SJÄLVKLART Schlager tittande!
Massa Mat, Dricka, Schlager & goda vänner!
Kan man önska nåt mer?
NÄE!

Längtar redan, kommer bli skit kul!
Men får först e d deltävling 3 i sikte!

Ha d bäst All u party pep´s ;)


P.S.

Visst e d fint när man har centrerad text...I LOVE IT ;)
Hahahaha!

D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback