Bästa "A-N" Dokumentären NÅGONSIN...!






Såg en grymt bra dokumentär igår!

"Thin" på Kanal 9!
Har sett många dokumentärer om "A-N" i mina dar men ingen som den här!

Film teamet lyckades verkligen på film visa ångesten man känner!
Hur jobbigt d e att ha nåt i munnen, att tugga på nåt som är fullt av äckligt fett & kalorier!
Att känna hur alla kalorier på 2 sekunder direkt sätter sig på kroppen!
Vet ju att d egentligen inte går till så...
...men på nåt sätt lyckas den sjuka delen av hjärnan alltid vinna över den logiska & friska!

Men d e ju d hela sjukdomen är!
Man vet ju rent interlektuellt att "A-N" är en ologisk sjukdom men ändå lyckas man inte ta tillbaka kontrollen!
Det blir väl så efter...snart 14år med daglig kamp mot kalorier!
Jag har blivit så fast, jag vet inte hur man lever som frisk!
Hela mitt liv är "A-N"

Har du nån nära sig som har "A-N" så försök få tag på dokumentären "Thin"
Den kommer hjälpa er att förstå lite bättre, förstå den outhärdliga kampen vi för med oss själva!
Rekomenderar den varmt!

Till alla "A-N-Systrar" där ute:
Fortsätt kämpa...en dag kommer vår friska hjärnhalva vinna...d måste den!

Behöver ni nån å prata me så e d bara att skriva här!
För e d nåt vi behöver så e d människor som förstår va vi går igenom
& vem förstår bättre än vi som lever med d!?

Massa pussar & kramar till er alla!

Ett speciellt tack till alla mina babes för att ni alltid finns där, älskar er massor!
& min familj, speciellt min underbara Mamma...
...utan dej......vore jag ingenting...min kärlek till dej är oändlig!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback