Ett gott glas rött...

Ikväll blir d en lugn & skön kväll!

Ett underbart gott glas rött & d bästa mys-sällskap man kan begära...
...Min lilla snutta Leya!

Ska kolla på Let´s Dance & hoppas att fotograferna gör ett bättre jobb den här Fredagen....
...nämligen att dom filmar den enda i publiken som e värd att filma...
...My Partner in Crime ;)

Hoppas oxå att hennes daddy fortsätter att göra bra ifrån sig...
...men d tror jag, han va ju jätte duktig förra Fredagen så d går nog galant!

Imorgon blir d vin kväll hos mej!
Jag & min brutta ska ha hel kväll!
Brukar alltid bli galet kul & spåra ur så där lagom mycket...
...*ASG*...
Vi brukar bli lite crazy, men hey, vem bryr sig, vi har ju sjukt kul!!!

Näe, nu börjar Let´s Dance!!!
Heja,heja,heja!
Håller tummar & tår!

Vi hörs snart igen!
PÖSSSsssssssssssssss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback