Insomnia please release me...!

Klockan e nu 08:17 & jag har fortfarande inte gått & lagt mej!

Har varit så skönt att va ledig!
Att slippa ha haft saker inbokade! Men nu e d roliga slut!!

Nu börjar Dietist möten, Läkar möten, möten på kliniken osv osv osv osv 
SUCK & STÖN!!!
Pallar inte, jag orkar verkligen inte ha saker inbokade!
Ligger & börjar oroa mej & grubbla flera veckor i förväg!
Vilket resulterar i att jag e vaken dygnet runt, flera dagar i sträck!

Har fått sömntabletter & lungnande utskrivet, men dom kan jag bara ta om jag inte har nåt inbokat
eftersom man blir helt sänkt dan efter!

Varför får jag aldrig, inte ens för en endaste dag må bra???

????????...Kan d inte va som på bilderna nedanför JÄMT...????????

Här har ni iallafall lite bilder från när det...
(Ovanligt & Otroligt nog)
...har vart bra!



Överst:  Inflyttningsfest hos lillesyster, love u Lillis! & Krog runda!
 
Mitten:  Jag & min största kärlek i livet, Princess Leya I !

Nederst:  Jag, Mirelle, Princess Leya I & Baby Lucy, första valpen i Sverige av sin ras!

Cocktail party e på g!
Så snart blir d fler roliga bilder =)
Ska bli skit kul!
Glammigt, glittrigt, glassigt & extravagant som sjutton blir d!

Vi ses då boys & girls ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback